Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

passini kuva,

Vierailija
28.10.2009 |

siis se sivu, on irronnut vihosta ja olen sen siististi teipannut takaisin kiinni.(eroa ei helposti edes huomaa) Voiko tällä päästä enää viroon maihin?! 2 päivässä en enää ehdi uutta hakea:/



En hitto halua jäädä laivaan..

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jäät kiinnin niin sinut voidaan jopa pidättää. Olet tehnyt rikoksen.

Vierailija
2/8 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minä asiaa yritä mitenkään peitellä, ja se kyllä näkyy teippauksestakin:D haluan vain pitää henkilötodistukseni kasassa siihen asti, kun saan sen uuden:D senkus pidättää, jos se on todella sen arvosta:D



ap



kauan muuten menee uuden passin hankkimisessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/8 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minä asiaa yritä mitenkään peitellä, ja se kyllä näkyy teippauksestakin:D haluan vain pitää henkilötodistukseni kasassa siihen asti, kun saan sen uuden:D senkus pidättää, jos se on todella sen arvosta:D ap kauan muuten menee uuden passin hankkimisessa?

En muista, mikä pykälä kyseessä, mutta on rikos. Hae pikapassi, sen saa parissa tunnissa.

Vierailija
5/8 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hyvä jos saa niin nopsaan, voinko siis mennä poliisilaitokselle kuva kädessä vaan ja se on siinä? Vai pitääkö soitella sinne etukäteen? Viimeisestä 10 vuotta joten :D

Vierailija
6/8 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei siitä varmaan yleensä kuin mainita ja matkanteko typpää siihen.



Mä ja mun mies joskus aikoinaan lähdettiin Tallinassa käymään, päätettiin mennä helikopterilla. Silloin oli vielä passitarkastuksen ja Helsingin päässä eräs herra ei sen siihen kopteriin noussut. Oli meidän edessä passitarkastuksessa ja se oli just teippaillut passiaan. Jotain pikapassia ne lähti eukkonsa kanssa hakemaan siinä vaiheessa kun me noustiin helikopteriin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei muuta kun (jos on hesalainen) Kaartin poliisitalolle jonottelemaan, se on kai ainoa paikka ylipäänsä josta saa pikapassia Helsingin alueella.

Vierailija
8/8 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin saisit uuden kyllä ilmaiseksi, nyt ei vaan enää ehdi normaalia passia saada eli se pikapassi ainoa mahdollisuus. Olisi kannattanut vaan viedä passi heti poliisiasemalle kun hajosi eikä alkaa itse korjailla.