Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mihn muuhun olette käyttäneet kondensoitua maitoa kuin banoffeeseen?
10.01.2010 |
Haapsalulainen ystäväni suositteli keitettynä (purkin siis) vohvelien väliin. Sitä pitää kokeilla.
Kommentit (3)
"medovik"-hunanajakakkuun, paahtoleivän päälle, hedelmäsalaattiin
"Cafe Bomboniin" eli pienen lasin pohjalle vajaan sentin kerros, ja päälle vahvaa espressokahvia
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
sinällään valutetaan leipävanukkaaseen ennen uunin lsittoa. ihanaa!
Alue: Aihe vapaa
makeisia. Kuumennettiin maito ja siihen sulatetaan levyllinen suklaata. Sekaan sattumaksi mitä haluaa (pähkinäitä, rusinoita tms.). Jäähdytetään ja leikataan palasiksi. Ite tein piparkakkumuotilla sydämiä ja pakkasin nätisti joululahjaksi. Hyvää oli ja kelpasi kaikille.