Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hesarin mukaan viruslääkettä suositellaan sairaalloisesti ylipainoisille

Vierailija
25.07.2009 |

joiden painoindeksi on yli 40. Itsellä 33, mutta kaikki läski on mahassa. Enkö minä saa lääkettä?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sikainfluenssa ei kohdallasi ole vakava? Jos se tulee sinulle rajuna, saat lääkkeet kuuluit riskiryhmään tai et.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi