Lue keskustelun säännöt.
Hesarin mukaan viruslääkettä suositellaan sairaalloisesti ylipainoisille
25.07.2009 |
joiden painoindeksi on yli 40. Itsellä 33, mutta kaikki läski on mahassa. Enkö minä saa lääkettä?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
jos sikainfluenssa ei kohdallasi ole vakava? Jos se tulee sinulle rajuna, saat lääkkeet kuuluit riskiryhmään tai et.