Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Millä viikoilla sikiön liikkeet voi jo tuntea?
29.06.2009 |
Kummaa kuplintaa mahassa ja mietin joko jo vois tuntua? :)
Kommentit (2)
esim. lihavuus, kohdun asento, sikiön paikka, osaako tunnustella niitä/huomata sikiön liikkeiksi. Kuplinta tai kiemurtelu kuvaa hyvin tunnetta, kuin olisi elohiiri-ilmiö mahan sisällä. mulla tuntunut rv 13, 14 ja 12+jotain, en enää muista tarkkaan. Olen pieni ja hoikka. Sitten aina iski hätä, kun aikaisessa vaiheessa alkoi liikket tuntumaan ja välillä sitten meni monta päivää, ettei tuntunut mitään.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
tokassa rv14 ja kolmannessa rv19.