Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varttu, Veiti, Seeti, Jaako - miksi antaisit lapsellesi tällaisen nimen?

Vierailija
29.06.2009 |

Kyseessähän ovat pojannimet tietenkin...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuollaista edes keksii kysyä?

Ne, jotka antavat pojilleen tuollaiset nimet, tekevät sen tietysti siksi, että pitävät niistä! Ihan sama koskee "lähiönimiä" ja muotinimiä ja kaikkia muitakin nimiä. Huok.

Vierailija
2/3 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

väärinkäsityksiä. Jos menen Jaakon luo, niin normaalisti käsitän perusmuodoksi Jaakko. jne

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kulkeva nimi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän