Lue keskustelun säännöt.
Varttu, Veiti, Seeti, Jaako - miksi antaisit lapsellesi tällaisen nimen?
Kommentit (3)
väärinkäsityksiä. Jos menen Jaakon luo, niin normaalisti käsitän perusmuodoksi Jaakko. jne
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Miten tuollaista edes keksii kysyä?
Ne, jotka antavat pojilleen tuollaiset nimet, tekevät sen tietysti siksi, että pitävät niistä! Ihan sama koskee "lähiönimiä" ja muotinimiä ja kaikkia muitakin nimiä. Huok.