Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Imeytyykö hiusväri päännahkasta verenkiertoon ja sikiöön?

Vierailija
24.07.2009 |

Olen rv 37 ja vaalennan just hiuksia, mietin että saako vauva tästä osansa vai onko vaan turhaa vauhkoamista.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekat 12 viikkoa olisi syytä välttää ylimääräisiä kemikaaleja (mitä nyt voi) koska silloin pienikin altistus voi aiheuttaa sikiölle kehityshäiriöitä. Haittavaikutuksia ei ole koskaan todistettu, mutta esim. hiusvärejä ei voida myöskään todistaa täysin turvallisiksi, jotain kemikaaleja voi ehkä imeytyä vereenkin.

Vierailija
2/2 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän noista puhuta, kun kaikki värjää hiuksia.

On tutkittu, että ylipäätänsä muutkin kemikaalit meikit ynm. saatta aiheuttaa pojille lapsettomuutta aikuis iällä. Siis jos äiti käyttää raskusaikana niitä paljon.

Varsinkin vaalentavat hiusvärit on niitä vaarallisimpia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla