Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
särkänniemessä 2v lle mitään??
27.06.2009 |
mietitään jos huomen mensis. pääseekö 2v mihinkään yksin?
Kommentit (3)
Delfiinejä katsomaan,se eläinpiha missä on elukoita possujunia jos minkälaisia...oma tenavani oli 3 ja päivä meni siellä ihan hyvin....googleta ja katsele...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
me oltiin just tänään ja meidän 2v suosikit oli autolla ajelut ja possujuna!
Alue: Aihe vapaa
voi olla jotain muitakin laitteita. Ja onhan sielä sitten kotieläinpuisto, akvaario...