Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä jos vesirokko puhkeaa laivalla?

Vierailija
27.06.2009 |

Toinen lapsemme on altistunut runsas viikko sitten vesirokolle, lähtisimmekö silti sovitusti muutaman päivän Ruotsin reissulle? Mitä jos se puhkeaa siellä, mutta voihan se puhjeta vasta kotiinpaluun jälkeenkin, voi kun vaikeaa..

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sitten sairastatte matkalla. Simple.

Vierailija
2/2 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosi lievä, näppyjä oli mutta kuumetta ei nimeksikään, 37,3 tais ola korkeimmillaan. Mutta jollain tietty tulee pahempana...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi