Lue keskustelun säännöt.
APUA! Miten vankan nikkinsä saa aktivoitua???
22.07.2009 |
Siis mä en pääse kirjautumaan sisään, vaikka muistan salasanan.
Tein uuden nimimerkin ja sekin vaatii jotain pirun aktivoitumista, mutta miten?
Kiitos jos joku jelppii =)
Kommentit (5)
Mulla on siis vuosikaudet ollut sama nimimerkki ja tän palstauudistuksen jälkeen en ole onnistunut kirjautumaan.
Eikö kellään ole samaa ongelmaa?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Nonnakonna, jos joku vanha muistaa...
jos tää onnistui, niin sunkin pitää rekisreöityä kokonaan uusiksi, eli munkaan nikistä ei ollut muka varausta. Ja sitten aktivoida se sähköpostiosoitteella.
...