Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Poika melkein aamusta iltaan kavereiden kanssa ulkona, äiti nököttää
25.06.2009 |
sisällä.. Siis ihanaa että pojalla tekemistä ja kavereita naapurustossa mutta tuntuu ettei mulla itselläni ole oikein mitään tekemistä.
No, tänään käytiin pojan kanssa uimassa.
Tuntuu että olen ihan jymähtänyt tänne kotiin.
Olisi ihanaa jos joku tulisi vaikka kahville tai siiderille tuonne meidän terassille istuskelemaan ja höpöttelemään.. :D
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
siiderille, niin meillä on tapana. Viihtyy aikuisetkin:))
Alue: Aihe vapaa
Täällä sama ongelma, poika 7v viipottaa naapurustossa kavereittensa kanssa.