Ahdistelijan mielenmaisema - mitä päässä liikkuu?
Joskus törmää tilanteeseen, jossa tulee painetuksi seinää vasten ja kopeloidaan. Joskus näin tapahtuu jopa keskellä kirkasta päivää, selvinpäin ja julkisella paikalla.
Mitä ahdistelijan päässä liikkuu? Minkä tyyppiset miehet ahdistelevat (selvinpäin)? Ikähaarukka? Arvomaailma? Muita huomioita!
Kommentit (17)
Ei tuossa yleensä edes ole kyse seksuaalisesta tarpeesta. Luonnevika jossa miehen täytyy näyttää että hän kontrolloi muita ja voi tehdä muille mitä haluaa. Alistamisen ja vallanhimoa.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuossa yleensä edes ole kyse seksuaalisesta tarpeesta. Luonnevika jossa miehen täytyy näyttää että hän kontrolloi muita ja voi tehdä muille mitä haluaa. Alistamisen ja vallanhimoa.
Itselle näin on tehnyt johtavassa asemassa oleva, hyvin pidetty henkilö. Laulaa kuorossa ja kaikkea..
Ap
Vierailija kirjoitti:
Pilluhan se varmaan?
Se voi olla. Minulle tehtiin noin 5-vuotiaan lapseni nähden. Ei näitä edes haittaa, että heidät nähdään.
Ap
Keskellä kirkasta päivää joku painaa sinut seinää vasten ja alkaa kopeloida? Toivottavasti olet ymmärtänyt huutaa apua tai vähintäänkin tehdä rikosilmoituksen. Epäilen tosin, ettei tämä tarina ole tosi.
Vierailija kirjoitti:
Potki munaskut hajalle.
En halunnut, koska lapseni olisi pelästynyt.
Ap
Nuohan pelaa juuri sillä tilanteella. Oma tapaukseni oli iloinen puutarhajuhla-tyyppinen tilaisuus. Kaikenikäisiä ihmisiä. Ajoittain ryysistä.
Ap
Höpö höpö, minulle kerrottiin täällä ettei naisille koskaan mitään pahaa tapahdu muutoin kuin pitkissä suhteissa pikku hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Missä on tapahtunut?
Puutarhajuhlien tyyppinen, iloinen koko perheen tilaisuus. Suomessa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö, minulle kerrottiin täällä ettei naisille koskaan mitään pahaa tapahdu muutoin kuin pitkissä suhteissa pikku hiljaa.
Täällä sanotaan aivan mitä vaan jotta voidaan miehelle inttää vastaan. Kun mies sanoo että naisten pitäisi varoa miehiä niin johan yhtäkkiä muuttuukin yhtäkkiä ääni kellossa siinäkin, eihän miehet ole vaarallisia ja naiset on turvassa. Mitä sinä typerä mies oikein höpötät!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä sanotaan aivan mitä vaan jotta voidaan miehelle inttää vastaan. Kun mies sanoo että naisten pitäisi varoa miehiä niin johan yhtäkkiä muuttuukin yhtäkkiä ääni kellossa siinäkin, eihän miehet ole vaarallisia ja naiset on turvassa. Mitä sinä typerä mies oikein höpötät!
Tällä palstalla käy käsittääkseni satoja tuhansia ihmisiä vuorokaudessa. Heillä jokaisella on joka asiaan oma mielipiteensä. Siitä ehkä johtuu, että tällä palstalla sanotaan monia asioita, olisiko.
Ap
Kukaan pohdiskellut?