Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2-vuotias lapsi oli kotona kun aviomies surmasi väkivaltaisesti vaimonsa, sen jämsäläispolittikon. Kamalaa.

Vierailija
19.07.2006 |

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkia yksityiskohtia.

Vierailija
2/18 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti lapselle annetaan apua ja terapiaa jo nyt, eikä vasta vuosien päästä.

-12-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ex mieheni pahoinpiteli minut kerran yöllä kotona, illan vieton päätteeksi. Kävimme harvoin missään juhlimassa, vain 1-2krt vuodessa. Mummo oli lapsia hoitamassa. Minulta meni pahoinpidellessä taju joten en tiedä näkivätkö lapset 1 ja 3v mitään. Heräsivät varmasti ja kuulivat kun mummo tuli väliin ja soitti poliisit. Toivon niin etteivät lapset ainakaan nähneet mitään. En uskalla edes kunnolla ajatella asiaa lasten kannalta. Tuntuu ihan hirveän pahalta tuon jämsäläislapsen takia, jos hän on jotain nähnyt :´(



Vierailija
4/18 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin tämä oli ensimmäinen kerta kun mies kävi vaimoonsa käsiksi. On vaikea uskoa, että täysin rauhantahtoinen ja fiksu mies sekoaisi yhtäkkiä niin että hakkaisi naisen hengiltä. Mikä sitten mahtoi katkaista kamelin selän, sitä emme tiedä eikä se meille kuulu. Kaikenlaista tulee mieleen, mutta päällimmäisenä on todellakin huoli lapsesta. Toivon vain, että hän saa apua ja pääsee pian hyvään ja rakastavaan kotiin.

Vierailija
5/18 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


tuskin tämä oli ensimmäinen kerta kun mies kävi vaimoonsa käsiksi. On vaikea uskoa, että täysin rauhantahtoinen ja fiksu mies sekoaisi yhtäkkiä niin että hakkaisi naisen hengiltä. Mikä sitten mahtoi katkaista kamelin selän, sitä emme tiedä eikä se meille kuulu. Kaikenlaista tulee mieleen, mutta päällimmäisenä on todellakin huoli lapsesta. Toivon vain, että hän saa apua ja pääsee pian hyvään ja rakastavaan kotiin.

Vierailija
6/18 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaikka olisi sairaskin, en pysty näkemään sitä lieventävänä asianhaarana (vaikka kai pitäisi). Välillä sitä sokeasti toivoo, että meillä olisi jotain kovempaa tarjolla kuin nykyinen maksimirangaistus :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/18 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häneltäkin jäi vain tämä 2-vuotias tytär. Toivottavasti lapsi pääsisi isovanhempiensa luokse.

Vierailija
8/18 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisempää on, että on paljon perheitä, joissa on kulissit kunnossa mutta sisällä kuohuu.



26

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/18 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se ole miehelle helppo pala jäädä kakkoseksi, todennäköisesti jää myös verbaalisesti kakkoseksi, työn, aseman kenties myös tulojen lisäksi .. Sitten kun vertailuryhmänä on kaveripiirissä miehet, joiden naiset tekee KAIKEN tai lähes kaiken niin jo alkaa vituttamaan kunnes pää hajoaa.. On tasa-arvo kaukana ja pysyykin näillä menetelmillä

Vierailija
10/18 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On minunkin mieheni ihan tervejärkinen vaikka on vierestä nähnyt kuinka oma perhe teurastetaan sekä nähnyt lisäksi kun muita tuntemattomia tapettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/18 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee todella oksettava olo, yhtä pahalta tuntui tässä talvella kun katsoin yleltä dokumentin poliisiksi valmistuneesta naisesta, ja siinä kerrottiin kuin joku hullu isä(puoli) oli viillellyt partahöylän terällä 2 vuotiaalata joka paikan ja luutunnut sen jälkeen seinät hänellä, oksettaa vieläkin kun ajattelen asiaa. Toivottavasti tälläiset lapset löytävät hyvän ja rakastavan ja ennen kaikkea turvallisen perheen.

Vierailija
12/18 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 1,5 v nukkui niin sikeästi ettei herännyt vaikka kirjahyllyn ylähylly tavaroineen kaikkineen tuli alas aivan hänen ovensa ulkopuolella.



Toivoa sopii että tämä 2 v oli yhtä hyvä nukkuja ja kaikki tapahtui nopeasti. Onneksi poliisit ehtivät paikalle ennen kuin isä ehti käsiksi lapseen, sellainenkin olisi voinut tulla mieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/18 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmisiä vaivaa!???

Ja eikun supistetaan mielenterveyshoitoa! Avohoitoon vaan kaikki, sehän se on tämän päivän trendi! Ja PAH!

Vierailija
14/18 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienikin ymmärtää ja vaistoaa asioita. Toivottavasti ei ole sentään vieressä joutunut katsomaan :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/18 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko tämä nyt sitten jotenkin vähempiarvoista surra juuri tätä 2-vuotiasta nyt, kun niitä lukuisia lapsia, jotka näkevät sodassa ties mitä julmuuksia?

Vierailija
16/18 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

näitä sota juttujanne tänne, aina kun jostain tällaisesta rikoksesta puhetta, aina sit sama vertaus!!

Meillä täällä suomessa ei ole eikä ole ollut herran vuosiin sotaa, joten shut up!!!

onko väärin olla surullinen jonkun pienen lapsen puolesta joka joutuu kärsimään...

tätä mä en tajuu.

Vierailija
17/18 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


onko tämä nyt sitten jotenkin vähempiarvoista surra juuri tätä 2-vuotiasta nyt, kun niitä lukuisia lapsia, jotka näkevät sodassa ties mitä julmuuksia?

Vierailija
18/18 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


onko tämä nyt sitten jotenkin vähempiarvoista surra juuri tätä 2-vuotiasta nyt, kun niitä lukuisia lapsia, jotka näkevät sodassa ties mitä julmuuksia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi