2-vuotias lapsi oli kotona kun aviomies surmasi väkivaltaisesti vaimonsa, sen jämsäläispolittikon. Kamalaa.
Kommentit (18)
Toivottavasti lapselle annetaan apua ja terapiaa jo nyt, eikä vasta vuosien päästä.
-12-
ex mieheni pahoinpiteli minut kerran yöllä kotona, illan vieton päätteeksi. Kävimme harvoin missään juhlimassa, vain 1-2krt vuodessa. Mummo oli lapsia hoitamassa. Minulta meni pahoinpidellessä taju joten en tiedä näkivätkö lapset 1 ja 3v mitään. Heräsivät varmasti ja kuulivat kun mummo tuli väliin ja soitti poliisit. Toivon niin etteivät lapset ainakaan nähneet mitään. En uskalla edes kunnolla ajatella asiaa lasten kannalta. Tuntuu ihan hirveän pahalta tuon jämsäläislapsen takia, jos hän on jotain nähnyt :´(
tuskin tämä oli ensimmäinen kerta kun mies kävi vaimoonsa käsiksi. On vaikea uskoa, että täysin rauhantahtoinen ja fiksu mies sekoaisi yhtäkkiä niin että hakkaisi naisen hengiltä. Mikä sitten mahtoi katkaista kamelin selän, sitä emme tiedä eikä se meille kuulu. Kaikenlaista tulee mieleen, mutta päällimmäisenä on todellakin huoli lapsesta. Toivon vain, että hän saa apua ja pääsee pian hyvään ja rakastavaan kotiin.
Vierailija:
tuskin tämä oli ensimmäinen kerta kun mies kävi vaimoonsa käsiksi. On vaikea uskoa, että täysin rauhantahtoinen ja fiksu mies sekoaisi yhtäkkiä niin että hakkaisi naisen hengiltä. Mikä sitten mahtoi katkaista kamelin selän, sitä emme tiedä eikä se meille kuulu. Kaikenlaista tulee mieleen, mutta päällimmäisenä on todellakin huoli lapsesta. Toivon vain, että hän saa apua ja pääsee pian hyvään ja rakastavaan kotiin.
Ja vaikka olisi sairaskin, en pysty näkemään sitä lieventävänä asianhaarana (vaikka kai pitäisi). Välillä sitä sokeasti toivoo, että meillä olisi jotain kovempaa tarjolla kuin nykyinen maksimirangaistus :(
Häneltäkin jäi vain tämä 2-vuotias tytär. Toivottavasti lapsi pääsisi isovanhempiensa luokse.
Todennäköisempää on, että on paljon perheitä, joissa on kulissit kunnossa mutta sisällä kuohuu.
26
ei se ole miehelle helppo pala jäädä kakkoseksi, todennäköisesti jää myös verbaalisesti kakkoseksi, työn, aseman kenties myös tulojen lisäksi .. Sitten kun vertailuryhmänä on kaveripiirissä miehet, joiden naiset tekee KAIKEN tai lähes kaiken niin jo alkaa vituttamaan kunnes pää hajoaa.. On tasa-arvo kaukana ja pysyykin näillä menetelmillä
On minunkin mieheni ihan tervejärkinen vaikka on vierestä nähnyt kuinka oma perhe teurastetaan sekä nähnyt lisäksi kun muita tuntemattomia tapettu.
Tulee todella oksettava olo, yhtä pahalta tuntui tässä talvella kun katsoin yleltä dokumentin poliisiksi valmistuneesta naisesta, ja siinä kerrottiin kuin joku hullu isä(puoli) oli viillellyt partahöylän terällä 2 vuotiaalata joka paikan ja luutunnut sen jälkeen seinät hänellä, oksettaa vieläkin kun ajattelen asiaa. Toivottavasti tälläiset lapset löytävät hyvän ja rakastavan ja ennen kaikkea turvallisen perheen.
Meidän 1,5 v nukkui niin sikeästi ettei herännyt vaikka kirjahyllyn ylähylly tavaroineen kaikkineen tuli alas aivan hänen ovensa ulkopuolella.
Toivoa sopii että tämä 2 v oli yhtä hyvä nukkuja ja kaikki tapahtui nopeasti. Onneksi poliisit ehtivät paikalle ennen kuin isä ehti käsiksi lapseen, sellainenkin olisi voinut tulla mieleen.
Mikä ihmisiä vaivaa!???
Ja eikun supistetaan mielenterveyshoitoa! Avohoitoon vaan kaikki, sehän se on tämän päivän trendi! Ja PAH!
Pienikin ymmärtää ja vaistoaa asioita. Toivottavasti ei ole sentään vieressä joutunut katsomaan :(
onko tämä nyt sitten jotenkin vähempiarvoista surra juuri tätä 2-vuotiasta nyt, kun niitä lukuisia lapsia, jotka näkevät sodassa ties mitä julmuuksia?
näitä sota juttujanne tänne, aina kun jostain tällaisesta rikoksesta puhetta, aina sit sama vertaus!!
Meillä täällä suomessa ei ole eikä ole ollut herran vuosiin sotaa, joten shut up!!!
onko väärin olla surullinen jonkun pienen lapsen puolesta joka joutuu kärsimään...
tätä mä en tajuu.
Vierailija:
onko tämä nyt sitten jotenkin vähempiarvoista surra juuri tätä 2-vuotiasta nyt, kun niitä lukuisia lapsia, jotka näkevät sodassa ties mitä julmuuksia?
Vierailija:
onko tämä nyt sitten jotenkin vähempiarvoista surra juuri tätä 2-vuotiasta nyt, kun niitä lukuisia lapsia, jotka näkevät sodassa ties mitä julmuuksia?
kaikkia yksityiskohtia.