Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suuttuisitko miehellesi jos

Vierailija
04.07.2006 |

teidän puh liittymät miehen nimissä ja mies hoitaisi laskut, mutta saisit selville että mies tehnyt puhyhtiön kanssa sopimuksen että laskista tulee erittely joka kuukausi siis miehesi näkisi kaikki numerot mihkä olisit soittanut. JA mitä täälläisestä pitäisi ajatella?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska hoidan kaikki perheemme raha-asiat. mut jos näin olisi, niin kyllä olisin ihan vittuuntunut. ainakin haluaisin saada tietää miksi mies haluaa nähdä puheluerittelyn.

Vierailija
2/7 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se olisi todennäköisesti ollut vaan tarkka ja ylipäätään seuraisi minkä operaattorien liittymiin meiltä menee eniten puheluja ym. en usko että kyttäisi mua enkä suuttuisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yök, onneks mun mies ei oo tollanen

Vierailija
4/7 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei munkaan mies ole sellaista tehnyt, tarkoitin lähinnä että meillä joku muu vaihtoehto olisi todennäköisempää kuin kyttääminen. Ei tulisi edes mieleen suuttua jos miehelle tulisi puheluerittelyt...ei tosin maksa mun laskua, joten ei voi tullakaan. Ei mun mies ole mikää yök! Ainakaan mun mielestä =)

Vierailija
5/7 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua varmaan oikeastaan kamalasti haittaisi.

Vierailija
6/7 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

menikö mulla jotain ohi??? Ja kolme viimeistä numeroa puuttuu/puhelinnumero.



Ja kyllä varmaan suuttuisin JOS mieheni omistaisi liittymän jota käytän ja tilaisi erittelyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaista miestä en ottaisi/pitäisi. Voi olla vaarallista pidemmänpäälle kun mielikuvitus menee syvemmälle ja syvemmälle.



Puhelinlaskusta näkee mihin liittymiin on soitettu. Ei numeroerittelystä pysty sen enempää katsomaan minkä operaattorin puhelin on kyseessä varsinkaan nyt kun noi numerot on vapautettu eikä puhelinron alkunumeroiden perusteella enää voi päätellä operaattoria. Joten tuo operaattorihomma ei ole käypä selitys.. Kyttäämistä tuo on. itseäni pelottaisi.. olen ollut joskus mustasukkaisten kanssa ja ne on oikeasti vaarallisia..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä