Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan käynyt kiropratkikolla niskavaivojen takia?

Vierailija
04.07.2006 |

Auttoko ja montako kertaa kävit?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin suositella lämpimästi :)

Vierailija
2/6 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oli kyllä parempi kuin yksikään hieroja jolla tähän mennessä käynyt. Suosittelen todella!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran. Toisenkin kerran piti, mutta se jäi. Mutta kerta auttoi jo heti. 3

Vierailija
4/6 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy osteopaattiliiton sivuilla tutustumassa. Mielenkiintoinen hoitomuoto josta itse olen saanut todella paljon apua!!

Vierailija
5/6 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettet vaan halvaannu. koulutettu kiropraktikko maksaa tosin sen 60 euroa /10 minuuttia. osteopaatti vähemmän. Etsi mielummin kunnon fysioterapeutti joka on käynyt niska ja selkäkoulun ja osaa parilla liikkeellä opettaa miten nikamalukot aukaistaan

Vierailija
6/6 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osteopaatilla en ole käynyt, mutta tavallisista hierojista ja fysioterapeuteista on kokemusta, samoin akupunktiosta. Vain kiropraktikolta sain pitkäaikaisen avun. Kävin viisi kertaa, maksoi hirveästi, mutta kyllä kannatti. Ja sen täytyy olla sitten oikea DC, ei mikään kansanparantaja tai nikamanniksauttaja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän