Onko kukaan käynyt kiropratkikolla niskavaivojen takia?
Kommentit (6)
ja oli kyllä parempi kuin yksikään hieroja jolla tähän mennessä käynyt. Suosittelen todella!
kerran. Toisenkin kerran piti, mutta se jäi. Mutta kerta auttoi jo heti. 3
Käy osteopaattiliiton sivuilla tutustumassa. Mielenkiintoinen hoitomuoto josta itse olen saanut todella paljon apua!!
ettet vaan halvaannu. koulutettu kiropraktikko maksaa tosin sen 60 euroa /10 minuuttia. osteopaatti vähemmän. Etsi mielummin kunnon fysioterapeutti joka on käynyt niska ja selkäkoulun ja osaa parilla liikkeellä opettaa miten nikamalukot aukaistaan
Osteopaatilla en ole käynyt, mutta tavallisista hierojista ja fysioterapeuteista on kokemusta, samoin akupunktiosta. Vain kiropraktikolta sain pitkäaikaisen avun. Kävin viisi kertaa, maksoi hirveästi, mutta kyllä kannatti. Ja sen täytyy olla sitten oikea DC, ei mikään kansanparantaja tai nikamanniksauttaja.
voin suositella lämpimästi :)