Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidätkö itseäsi älykkäänä? Miksi?

Vierailija
26.07.2006 |

Minä pidän. Siksi että osaan ilmaista itseni hyvin, olin sitten samaa tai eri mieltä keskustelijan kanssa, enkä loukkaa häntä. Minulla on vahva itsetunto, olen sinut itseni kanssa enkä vaihda mielipiteitäni muiden vuoksi.



Älykkyysosamääräni on jotain 120-130, en muista tarkkaan.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan vaan että looginen päättelykykyni on parempi kuin muilla.

Äo 142.

Vierailija
2/19 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska yo:n pääsykoe meni aivan päin persettä kovasta lukemisesta huolimatta. Tai no, mikä nyt on päin persettä, 0.6 pistettä puuttui pääsystä, kononaispisteistä joku 2.7.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testin mukaan älykkyysosamääräni on 115. En minä kyllä mikään ruudinkeksijä ole! :D Pöllö mikä pöllö... Sama pää kesät talvet...

Vierailija
4/19 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se ei oikeasti tarkoita mitään, sillä huomaan monesti olevani ihan tomppeli verrattuna esim. mieheeni tai äitiini =)



Pidän itseäni siinä mielessä älykkäänä kyllä, että luen paljon, tiedän paljon asioista ja otan selvää jos jokin painaa mieltä. En ota kaikkea valmiina vaan janoan tietoa ja keskustelua.

Niin ja yksi älykkyyden määre on minusta oikeinkirjoitustaito ja kyky ilmaista itseään selkeästi ja perustella mielipiteensä.

Vierailija
5/19 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainitsin vaan että jotain tuolta väliltä se on. Tuntemus omasta älykkyydestä perustuu tuohon muuhun mitä sanoin. t. ap

Vierailija
6/19 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena olin " näsäviisas" , heti keksin jotain nasevaa sanottavaa, mutta nykyään tuntuu ettei aina tajua toisten letkautuksiakaan. Liekö kolme lasta syynä, kun eikös sitä sanota, että kotona ollessa taantuu, vaikka yritinkin Mensan yms. juttuja harjoitella silloinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/19 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole vahva itsetunto, vaan aika heikko - en arvosta itseni juuri lainkaan. Mielipiteitä en silti muuta ihmisten takia.



Olen aika näppärä hoksaamaan asioita ja esim. kielissä olen aika hyvä.



Joskus älykkyystestissä tuloksena oli 124 - eli keskivertokamaa.

Vierailija
8/19 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


koska yo:n pääsykoe meni aivan päin persettä kovasta lukemisesta huolimatta. Tai no, mikä nyt on päin persettä, 0.6 pistettä puuttui pääsystä, kononaispisteistä joku 2.7.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/19 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saat oikeasta mensan testistä 124, et ole keskivertokamaa.

Vierailija:


Joskus älykkyystestissä tuloksena oli 124 - eli keskivertokamaa.

Vierailija
10/19 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄO-testin tulos olikin 145. Osoittaa varmaan kuinka paljon arvostan sitä kun muistin 20 pistettä alemmaksi :D



Mistä olet lukenut netinkäyttäjien keski-ÄO:sta? Kiinnostava tutkimustulos - kiinnostaisi tietää kuinka mitattu ja milloin (netin käyttöhän on lisääntynyt viime vuosina huimasti ympäri maailman, joten esim. vuonna 2002 mitattu tulos on jo huomattavan vanhentunut).



ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/19 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Vierailija:


koska yo:n pääsykoe meni aivan päin persettä kovasta lukemisesta huolimatta. Tai no, mikä nyt on päin persettä, 0.6 pistettä puuttui pääsystä, kononaispisteistä joku 2.7.

Vierailija
12/19 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastamme " mensailua" isäni kanssa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/19 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu siitä, että ole lahjakas monella alalla: kielissä, matemaattisissa aineissa, musiikissa, käsitöissä. Minulla on mielipiteitä, joita pystyn esittämään ajautumatta riitoihin. Olen myös hyvä keskustelija, joka antaa muillekin tilaa.



Sen sijaan liikunnallinen lahjakkuus loistaa poissaolollaan. Ts. lenkkeilen ja kuntoilen kyllä, mutta tasapaino ja esim. pallopeleissä pärjääminen on ihan olematonta ollut aina.



Mensan testissä äo 148, mutta sille en laita paljon painoa, koska siinä testattiin vain loogista päättelykykyä.





Vierailija
14/19 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuota valitusheittoa, ilmeisesti valitusehdottaja vain haluaa vättyillä minulle. En minä ketään muuta mokistani syytä kuin itseäni.

T: se ei-päässyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/19 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin oletan että tarkoitettiin. Et mitään olisi menettänytkään, koska pisteet oli niin vähästä kiinni.

Vierailija
16/19 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen varasijalla 17... Eli eipä taida onnistua.

Vierailija
17/19 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Pärjään keskusteluissa ja pystyn pitämään pokkani, en ala riitelemään.

*Elokuvissa hoksaan riittävän hyvin juonenkäänteet, minulle ei tarvitse selittää mitä tapahtuu :-)

*Olen pärjännyt yliopisto-opinnoissani kiitettävästi ja väitöskirjatyökin etenee. Älyä siis riittää, ettei tarvitse ponnistella kohtuuttomasti.

*Yleensä pysyn kärryillä kaikesta, mistä tarvitsee pysyä kärryillä.



ÄO:ni on 135-140 testien mukaan, mutta minusta älykkyyttä on tarpeeton mitata, jos se vain on keskimääräisen riittävä.

Vierailija
18/19 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä tehnyt mitään älykkyystestejä, mutta olen riittävän älykäs tiedostaakseni oman älykkyyteni ;) Älykkyyttä en kuitenkaan pidä arvojärjestyksessä läheskään korkeimmalla ihmisen ominaisuuksista.

Vierailija
19/19 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi