Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko teidän mustat ja valkoiset viinimarjat jo kypsiä?

Vierailija
19.07.2009 |

muutettiin tähän vasta, ja minusta nuo pihanmarjat on kypsiä. vai voiko ne jo olla? asutaan vantaalla.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämeenlinnassa asutaan ja ensi viikkoon odotan. Jos ovat pehmeitä ja kypsiä, niin piomi vaan, älä kuitenkaan raakoina, siis jos kovia vielä.

Vierailija
2/8 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai KANNATTAA tehdä?



ap, marjanoviisi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapset rakastavat marjarahkaa, tosin vetelevät puuron päällä muutenkin.

Vierailija
4/8 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset


jos mehustat vähänkään raakoja niin tulee hyytelöä. Eli marjojen oltava melkein ylikypisä jos meinaa mehua tehdä...... Muuten ei siis ole väliä mitä teet

Vierailija
5/8 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mehustat vähänkään raakoja niin tulee hyytelöä. Eli marjojen oltava melkein ylikypisä jos meinaa mehua tehdä...... Muuten ei siis ole väliä mitä teet

En ymmärrä miten vaikuttaa marjan kypsyys tuohon hyytelöitymiseen... Olen aina hyytelöä tehdessäni käyttäny siihen tarkoitettua ainetta.

Vierailija
6/8 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

c-vitamiinia!Mä pakastaisin ne kokonaisina ja laittaisin sit aina puuron päälle...nam

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mausta sen tuntee, voihan ne olla kypsiä

Vierailija
8/8 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko koskaan kuulleet pektiinistä, sitä on nääs raaoissa marjoissa. Pektiini hyytelöi.



Toki hillosokerissa on myös tätä pektiiniä ja myös sitruunahappoa säilöntäaineeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän