Lue keskustelun säännöt.
Kävin tiistaina juurihoidossa, puolet kielestä ja osa ikenestä edelleen puutunut!
20.06.2009 |
Onko normaalia? Puudutusainetta lorahti kieleni päälle ja kiei on edelleen yhtä puutunut kuin hammaslääkärillä.
Kuinka kauan on normaalia, että puudutus kestää? Aikaisemmin puudutukset suussa hävinneet minulla parissa tunnissa.
Kommentit (3)
Ota yhteyttä hammaslääkäriisi. Joskus tällä tavalla saattaa käydä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Millä puutuneisuuden saa pois? Onhan siihen joku "vastalääke". Tämä tunne ei ole mitenkään kovin mukana. Kielen sivussa on vähän sellaista poltettakin.
T: Ap
Maanantaina uudestaan samalle hammaslääkärille.