Lue keskustelun säännöt.
Suosittele huoneistohotellia Helsingin keskustassa=)
05.04.2009 |
Ensi kuussa työmatkan ja vapaapäivän tunkää ja perhekkin joutaisi mukaan. Meitä ois lähdössä kaksi aikuista ja kolme lasta. Tarvitaan siis jääkaappi+muut tarvittavat. Ja aamupalan haluan saada valmiina=)
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
...Museokadulla on kiva, bonuksena mukava Cafe Marocco vastapäätä