Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Luokanopettajat uupuu
09.04.2008 |
Mitä mieltä mammat olette tästä uutisesta? En ole luokanope, mutta jotenkin täällä av-palstalta on käynyt uutisessa mainittuja asioita selville esim. lapset ovat lyhytjännitteisiä (mamma antaa karkin yms ennen maksamista), vanhemmat haukkuvat opettajia (joka päivä tälläkin palstalla), oppilaat ovat minäkeskeisiä (Nico-Petterin leluilla ei saa leikkiä) ja levottomia.
Kommentit (2)
Omalla työpaikallani en ole vielä tavannut yhtään uupunutta ja sairaspoissaolotkin on harvinaisia.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Sama kysely voitaisiin tehdä kaikille ammattiryhmille.