Lue keskustelun säännöt.
onko kellään ikean HÖRBY kattolamppua?
07.04.2008 |
minkä näköinen on luonnossa, kun tossa kuvassa näyttää kivalta mutta onko sama sitten livenä? Käykö asentaa vanhempaan asuntoon jossa vielä sokeripala systeemi?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla