Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ja mikä parasta: Vanhemmat voivat valvoa lapsiaan myös kahvilasta käsin.

Vierailija
13.04.2008 |

Tavataan HopLopissa, huimassa seikkailupuistossa!





Tässä tietoa niille, jotka aina valittavat miten jotkut eivät kulje lastensa perässä vaan istuvat kahvilassa!!!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan tosiaan istun kahvilassa, siemailen teetä ja luen lehteä.



Meillä on kolme lasta joista nuorin on 3 v rämäpää ja hyvin pärjäävät keskenään siellä.

Silloin kun tuo nuorin oli 2 v kuljettiin vuorotellen miehen kanssa perässä, mutta huomattiin että aina oli poika hukassa ja me jumissa jossain putkessa joten luovutettiin aika pian siitä hommasta. Kyllä isoveljet katsovat pienemmänkin perään ja tulevat kertomaan jos jotain sattuu tms.



Ja hyvin viihdytään kaikki.

Kerrankin saa jutella miehenkin kanssa ilman että lapset koko ajan kuuntelee tai häiritsee.



Ja lapset ollaan ihan kasvatettu niin että eivät ole vaaraksi ympäristölleen vaikkei niitä koko ajan vahdittaisikaan...

Vierailija
2/2 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isommalle alueelle saa mennä yksin vasta 4v ja ainakin omani on sellainen, että uskallan hänet sinne yksin päästää. Olen kyllä ollut mukanakin. Pienten alueen taas näkee pelkällä silmäyksellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme