Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olispa jo apteekki auki

Vierailija
23.02.2008 |

Kyllä mun täytyy varmaan se raskaustesti hakea. Mutta nyt pitäisi vielä malttaa odottaa maanantai-iltaan, että pääsen apteekkiin. :/

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivystävä apteekki - mikä se on? o_O

Vierailija
2/2 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin isoissa " sairaalakaupungeissa" on päivystävä apteekki, joka on auki 24/7



=Helsinki, Tukholma, Kööpenhamina

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme