Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Suosikkimatkatoimistosi?
13.04.2008 |
Meillä käytetään useimmiten Aurinkomatkoja, joskus myös Finnmatkoja. Mutta Aurinkomatkoista pidän enemään siksi, että niiden ilmoittamat hinnat sisältävät jo kaiken (ruoat lentokoneessa, lentokenttäkuljetuksen,...), Finnmatkoilla nämä tulevat lomalennoilla usein vielä varsinaisen hinnan päälle. Töölön matkatoimistoa en ole koskaan käyttänyt, enkä varmaan Tjäreborgiakaan... Kellään kokemusta Hispaniasta?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Pakettimatkanjärjestäjistä Aurinkomatkat.