Lue keskustelun säännöt.
Miksi minulle tulee pojan nimestä tuukka ... toukka
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisään
oi, aivan liian monta kertaa puhuin JUUSTOSTA. Ihan hirveää ja kammottavan noloa, vaikka Juuso oli silloin ehdoton suosikkinimeni, niin silti töpeksin. Onneksi omat lapset syntyi myöhemmin, niin ennätin valita heille nimet, jotka osaan lausua.... :D