Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TUURIN KYLÄKAUPASSA KÄYNEET!!!

Vierailija
10.04.2008 |

Onko siellä pihapiirissä vielä se liike, joka myy nahkakenkiä? Mikä on hintataso? :)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siellä. Itse ostan sieltä käytännössä lähes kaikki kenkäni. Asun nykyään etelä-suomessa, mutta kotikonnuilla käydessäni on pakko päästä Nahkapaikkaan shoppaileen kenkiä. mm. Ten pointsit ja Vagabondit on n. 10 e halvempia + että sieltä saattaa tehdä tosi edullisia löytöjä=)

Vierailija
2/2 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalihintaisia kenkiä, ehkä hieman alle. Ainakin löytyy hyviä tarjouksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan