Lue keskustelun säännöt.
TUURIN KYLÄKAUPASSA KÄYNEET!!!
10.04.2008 |
Onko siellä pihapiirissä vielä se liike, joka myy nahkakenkiä? Mikä on hintataso? :)
Kommentit (2)
Normaalihintaisia kenkiä, ehkä hieman alle. Ainakin löytyy hyviä tarjouksia.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
On siellä. Itse ostan sieltä käytännössä lähes kaikki kenkäni. Asun nykyään etelä-suomessa, mutta kotikonnuilla käydessäni on pakko päästä Nahkapaikkaan shoppaileen kenkiä. mm. Ten pointsit ja Vagabondit on n. 10 e halvempia + että sieltä saattaa tehdä tosi edullisia löytöjä=)