Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

naapurin uteliaisuudesta..

Vierailija
03.04.2008 |

..kertokaa miten teillä.Meillä naapuri sanoi että teillehän ei näy enää sisälle,kun hommasin salusiinit ikkunoihin. Tyttärelle soitetaan perään jos tulee jonkun muun autolla kuin poikaystävän. Että oletkos vaihtanut...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kiva, että pidetään huolta... Minä ostaisin jo sälekaihtimetkin... Jyskistä saa edullisesti... ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi