Lue keskustelun säännöt.
G: Suosikkisi Ulkomaisista joululauluista?
Kommentit (5)
on niitä muitakin hyviä: Deck the halls, Gaudete (keskiaikainen laulu) jne.
Mutta tuo otsikon laulu on suosikkini kaikista joululauluista.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
tai jotain sinne päin...tulee kouluaika mieleen
Sanat ovat niin ihanan katkeransuloiset ja melodiassakaan ei ainakaan valittamista.
Se Band Aidin hyväntekeväisyysbiisi vuodelta 1985.