Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostatteko kaikille kavereille ja heidän lapsilleen lahjat?

Vierailija
11.12.2007 |

Ja mitä ostatte, jos perheissä useampikin lapsi?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehelle, lapsille, vanhemmille ja sisaruksille lapsineen.

Vierailija
2/7 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisille jotain pientä, esim suklaata, viiniä. Lapsille mistä he pitävät, noin 30 e kullekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on hyviä kavereita parisenkymmentä, ja lapsia heidän perheissään viitisenkymmentä.

Vierailija
4/7 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemme muutenkin läheisiä ja lapsemmekin tapaavat usein toisiaan.

Vierailija
5/7 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostan ystävieni ja sisarusteni lapsille jotain pientä (arvo noin 15¿/lahja). Aikuisille en osta mitään, paitsi omalle miehelleni ja ehkä lapsen kummille.



kummitytöilleni ostan sitten vähän arvokkaammat (noin 30-40¿) lahjat.

Vierailija
6/7 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden ystäväni lapsille ja tietysti omien sisarusten lapsille, yhteensä viisi muksua. Kummitytölle myös. Aikuisille en osta, muuta kuin omalle miehelle. Joulu on lasten juhla, lapsille pitää ostaa lahjoja!

p.s. lahjat ovat siis arvoltaan 20-30e.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan lahjat kavereille ja heidän lapsilleen vain heidän syntymäpäivinään (jos minut kutsutaan juhlimaan niitä) mutta en jouluna. En tahdo antaa enkä saada loputtomasti lahjoja, ja raja on vedettävä johonkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä