Ostatteko kaikille kavereille ja heidän lapsilleen lahjat?
Ja mitä ostatte, jos perheissä useampikin lapsi?
Kommentit (7)
Aikuisille jotain pientä, esim suklaata, viiniä. Lapsille mistä he pitävät, noin 30 e kullekin.
mulla on hyviä kavereita parisenkymmentä, ja lapsia heidän perheissään viitisenkymmentä.
olemme muutenkin läheisiä ja lapsemmekin tapaavat usein toisiaan.
ostan ystävieni ja sisarusteni lapsille jotain pientä (arvo noin 15¿/lahja). Aikuisille en osta mitään, paitsi omalle miehelleni ja ehkä lapsen kummille.
kummitytöilleni ostan sitten vähän arvokkaammat (noin 30-40¿) lahjat.
Kahden ystäväni lapsille ja tietysti omien sisarusten lapsille, yhteensä viisi muksua. Kummitytölle myös. Aikuisille en osta, muuta kuin omalle miehelle. Joulu on lasten juhla, lapsille pitää ostaa lahjoja!
p.s. lahjat ovat siis arvoltaan 20-30e.
Annan lahjat kavereille ja heidän lapsilleen vain heidän syntymäpäivinään (jos minut kutsutaan juhlimaan niitä) mutta en jouluna. En tahdo antaa enkä saada loputtomasti lahjoja, ja raja on vedettävä johonkin.
miehelle, lapsille, vanhemmille ja sisaruksille lapsineen.