mitä sisällöksi herkkukoriin?
antaisin vanhemmilleni joululahjakse herkkukorin. auta vähän kokoamaan sen sisältö, jooko?
Kommentit (9)
Min' haluaisin:
Erilaisia juustoja!
SUklaata.
Teetä.
Viinipullon.
Hunajaa..
Marmeladia/karkkia
Hilloa...
Keksejä..
puuroriisiä
kuivattuja luumuja/hedelmiä
glögiä
pipareita
marmelaadia
suklaata
...
Yleensä herkkukoreissa on;
pähkinöitä
viiniä
kahvia
teetä
karkkia
hilloa/marmelaadia
glögiä
+esim;
kukka
kynttilöitä
jokin kiva koriste (joulupalloja, koriste esine, enkeli tmv. )
Niin, ja koriin itsessään kannattaa panostaa, eli valita mahdollisimman kaunis.
Herkkukorin voi toteuttaa myös lautasen tai tarjottimen päälle
Vierailija:
mutta kiitos noista ideoista!
onko tyhmää laittaa esim. helleforsin glögiä ja anna´s pipareita?
hiukan hömöä jos korissa on " Euroshopper-glögiä" tmv;)
MUTTA pikku vinkki, vaikka ostaa edullista niin niitä ei tarvitse alkuperäisessä pakkauksessa antaa. Eli piparit kauniiseen peltirasiaan/sellofaanin peittoon. Myös glögiä voi laittaa lasipullossa, mutta tällöin on muistettava valistaa lahjan saajaa siitä, että glögi PITÄÄ juoda parin päivän kuluessa+säilyttää jääkaapissa...
entäs parhaat piparit? mitenkäs sitten hillo tai keksit?
ja nyt kysytään mielipiteitä.
eli sellaisia herkkuja, jotka menevät uutena vuotena tai ihan arkea sulostuttamassa.
hienompaa kahvia/teetä/kaakaota
" eliitti" säilykkeitä kuitenkin sellaisia, mitä syövät 8oliivit, valkosipulinkynnet, aurinkokuivatut tomaatit...
kuivahedelmät/marjat
keksit, myös suolaiset
suklaa, makeiset
parempi mehu, esim. myyjäisistä