Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kokemuksia, mitkä on hyviä allergialääkkeitä?
Kommentit (2)
Kestineä monet lääkärit suosittelevat vähäisten sivuvaikutusten takia.
Duact on loistava nuhan ja tukkoisuuden poistaja.
Oikeastaan mikään sisäisesti otettava ei itselläni toimi silmäoireisiin, joten silmätipat ovat poikaa. Muutenkin on parempi yrittää pärjätä paikallistuotteilla (silmätipat ja nuhasuihkeet) kuin ottaa jatkuvasti systeemistä lääkettä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
antihistamiineistä on ollut zetiritziinin hexalia. Zyrtecia ja jotain kolmatta, nyt en muista nimeä.