Lue keskustelun säännöt.
Huomenna mies ja lapsi vapaata jokunen tunti. Miten sitä osaisi vaan olla?
18.12.2007 |
Mies on töissä ja ainokainen on menossa mummulaan piparitalkoisiin. Kotona olisi näin joulun alla julmetusti tekemistä, mutta ah kuinka ihanaa olisi vain olla möllöttää.
Olen äitiyslomalla ja kaikenlaista kremppaa alkaa jo tulla, joten varmasti olisin sen lepohetken ansainnutkin, mutta miten ihmeessä sitä " ollaan vaan" ?
Kommentit (2)
Jos saisin omaa aikaa edes pari tuntia niin vetäisin peiton korviin ja nukkuisin niin kauan, että tullaan taas herättämään...
No, ehkä sitten kun lapset aloittavat koulun...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Anna unen tulla mikäli tulee. Tuosta minä ainakin nautin ollessani viimeisilläni raskaana.