Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kokemusta tinttu- hatuista, menevätkö talvihattuina?

Vierailija
06.11.2007 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huippu-ihania ja lämpöisiä!!

Vierailija
2/10 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peikko on ihana!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mikä hattu teillä on, mutta meillä syyskeleillä Hurjikset ja Hishis-hatut talvella. Nuo pörröt on hirmulämpöisiä! Ja laadukasta työtä on kaikki vaatteet mitä olen nähnyt. Halpoja verrattuna kaupan talvihattuihin!

Vierailija
4/10 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisessa saumat mutkittelevat vähän liikaa...

Vierailija
5/10 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ovat todella lämpöisiä ja esim. fleece on paljon paksumpaa kuin mitä normaalisti. Meillä on lapsilla aina ollut ja kuule ihan 30 astene pakkasillakin, eikä ole kylmä tullut. Ja extra hyvä juttu niis on se, että ne on HAUSKOJA!!!!

Vierailija
6/10 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomaisia ovat eivätkä onneksi mitään kauko-itä krääsää.

Lämpimiä myös ja suhteessa siihen, että ovat täysin suomalaisia ja käsityötä, aika edullisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin pojat ihan hiki päässä noissa hatuissaan temmeltää talvella.

Vierailija
8/10 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niitä hypistellyt ja todennut olevan ohuita ja luttanoita ja joka toisella vastaan tulijalla kaupungilla on sellainen.



Paljon kertoo jo se, että ne näyttää olevan vain syyskelien ja kauppareissujen lakkeja, pakkasilla ei Tinttuja näe.



Käyppä katsomassa tälläinen sivusto http: //www. minnasuuronen. net/



Suurosen lakit ovat paljon paksumpia ja lämpimämpiä.

Niissä on hyvät säätönauhat, joilla lakin saa muotoiltua sopivaksi. Lakit ovat kalliimpia kuin Tintut, mutta ovat pitkäkäyttöisempiäkin.



Meillä oli kaikilla lapsilla Suurosen lakit viime talven ja kovilla pakkasillakin oli lämmin. Eikä ole toista samanlaista tullut vielä vastaan missään. Samat lakit on käytössä tämänkin talven ja varmaan vielä seuraavankin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muuten, tinttu hatuissa on oikeasti käytössä paljon paksumpaa fleeceä kuin esim. reiman fleecehatuissa tai muissa. Ja tintun hattuja ei todellakaan ole joka toisella, koska niitä ei yksinkertaisesti edes tehdä miljoonia.

Hatut ovat lämpimiä ja kestävät talvella todella kovaa pakkasta, on niissä tottakai ohkaisempia hattuja, mutta ethän itsekään pidä syksy hattua pakkasella.



Tinttu on laadukas suomalainen käsityö.

Vierailija
10/10 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi sitten eräillä messuilla vertasin Tintun hattua ja lapsellani päässään ollutta Suurosen lakkia ja Tintut oli huomattavasti ohuempaa fleeceä eikä niissä ollut minkäänlasta säätömahdollisuutta.



Ja mitä kopiointiin tulee olen nähnyt vanhan H&M: n lohikäärmehatun, että eipä taida ollakkaan Tintun keksintö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan