Lue keskustelun säännöt.
Mikä partavesi miehelle lahjaksi? Ei liian raskas. Kerro lempparisi, niin lähden päivällä nuuskimaan kauppaan.
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisään
Armanin White (nyt kai kuitenkin punainen, kun kuuluu siihen AIDS-kampanjaan jos oikein muistan) miehelle.
Tai DKNY Be delicious miehelle.
Ja meillä miehellä myös Beckham Instinct dödönä ja se kans hyvä.
Niin ja Gucci Pour homme dödö löytyy kans ja se jännän erilainen meillä muihin verrattuna.
Meillä rajoittaa valikoimaa aika paljon mun astma. Esim. itse (eikä siten mieskään voi) käyttää D G:n Light Bluea ja yskiskelen töissäkin aika paljon, kun joka toinen nainen sitä käyttää.