Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsovatko miehet sinua usein, kun liikut ihmisten ilmoilla?

Vierailija
06.11.2007 |

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun ählymaassa ja meitä valkoihoisia ei ole paljon.

Minua tuijotetaan, siis tui-jo-te-taan, mihin tahansa menen.



En ole vielä tottunut ja välillä ahdistaa:(

Vierailija
2/46 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tosiaankaan jaksa kaupassa tai kadulla kiinnittää keneenkään huomiota, joten pakko on kyllä sanoa että nämä kaikki varmaan elävät jossain toivemaailmassaan, jos kuvittelevat olevansa niin hehkeitä että liikenne suunnilleen pysähtyy heidän takiaan. No joskus näkee kyllä sellaisia kammotuksia että sellaisia voin vilkaista. Korkokenkiä käyttää tosi moni nainen, joten epäilen ettei se saa miehiä niin sekaisin. Yksinkertaista sakkia täällä, entäs jos ihan keskittyisitte omiin asioihinne ettei tarvi käyttää aikaa siihen että ehtii katsoa huomaako kukaan teitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on taivahan tosi, paitti kun meni jonnekkin maasudulle sitten ne katto ihmeissään et mikä toi on.. Minä luulin jo että olen läpinäkyvä kun kukaan ei katsonut minun pitkätukkasen blondin perään.

Vierailija
4/46 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t:kolmekymppinen

Vierailija
5/46 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

omasta mielestäni.

Vierailija
6/46 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoi mieheni.

Itselläni on isot säihkysilmät ja hersyvä nauru,joita miehet jähmettyvät katsomaan ja kuuntelemaan.

Näin sanoo mieheni. Itse en ole asiaan kiinnittänyt huomiota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/46 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsovat aika paljon. Hyvin usein ne varatutkin, joilla on oma nainen mukana.

Vierailija
8/46 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ajatellut, että olen varmaan jotenkin hassun näköinen =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/46 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen aito blondi...

Vierailija
10/46 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

silti monen miehen mielestä olen viehättävän näköinen. Ehkä en ole vain huomannut. Olen niin omissa oloissani...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/46 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu mitä mulla on päällä. Jos on vielä näyttävät vaatteet päällä, niin kaikki töllää.

Vierailija
12/46 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hieman pyöreä, lyhyt yli nelikymppinen kolmen lapsen äiti - ja iskijöitä riitti reilu kaksikymppisestä viiskymppiseen.



Ystäväni ihmettelee, mikä minussa vetää miehiä, ja samaa ihmettelen itsekin, mutta mieheni sanoo, että minusta kuulemma huokuu jotain seksikästä. Ei vaan osannut sanoa, mitä se on

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/46 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehiä takana. Kuulemma liikkui jotenkin vetävästi.

Vierailija:


Minä hieman pyöreä, lyhyt yli nelikymppinen kolmen lapsen äiti - ja iskijöitä riitti reilu kaksikymppisestä viiskymppiseen.

Ystäväni ihmettelee, mikä minussa vetää miehiä, ja samaa ihmettelen itsekin, mutta mieheni sanoo, että minusta kuulemma huokuu jotain seksikästä. Ei vaan osannut sanoa, mitä se on

Vierailija
14/46 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meikkaat itsesi kauniiksi ja laitat paremmat/niukat vaatteet päälle. Ja aina joku vonkaa. On kovin helppoa olla hutsu (jos sitä haluaa).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/46 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eri asia onkin sitten se, että saako jonkun fiksun miehen kiinnostuksen osakseen. Minua ei ainakaan paljon innosta baarissa öykkäröivien humalaisten tms. katseet. Monille riittää todellakin vain kireä toppi katseenvangitsijaksi.

Vierailija
16/46 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekään en katso ketään, niin luulen, ettei minuakaan katsota. Mistä sen voi edes tietää, katsooko joku? Katseletteko te miehiä sillä silmällä, että katsovatko he teitä? Kysyn ihan tosissani.

Vierailija
17/46 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en pukeudu seksikkäästi mutta siististi ja kauniisti kylläkin. Minulla on hyvin hoidettu iho ja hiukset.

11.

Vierailija
18/46 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten nyt sentään hutsuksi tunnustaudu vaikka joskus meikkaankin ja käytän avonaista paitaa tai lyhyttä hametta. Miesten katseet kun saa ihan tyylikkäsillä vaatteillakin, kunhan kaula-aukkoa on vähän enemmän kuin poolopaidassa ja hame ulottuu polven tienoilla nilkkojen sijaan... Toinen katseenvangitsija-asu on lenkkivaatteet, jos ne ei satu olemaan ihan lököverkkarit. Mutta kun menen lähikauppaan vanhoissa, lötköttävissä farkuissa ja sadetakissa, meikittä ja tukka ponnarilla, niin ei taida katseita juuri tulla :-)

Kyllä ne katseet muuten usein huomaa, jos ei satu kulkemaan nenä maata kohti koko ajan. Minä ainakin silmäilen sen verran vastaantulijoita, että huomaan, milloin jonkun katse pysähtyy minuun.

Vierailija:


meikkaat itsesi kauniiksi ja laitat paremmat/niukat vaatteet päälle. Ja aina joku vonkaa. On kovin helppoa olla hutsu (jos sitä haluaa).

Vierailija
19/46 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun kävelen kaduilla yksinäni tai kaverin kanssa ilman lapsia, kyllä katsovat. Ja voi että tekee nannaa kotiäidille. ;)

Vierailija
20/46 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en siis tiedä katsooko ne ihaillen vai miksi. joskus se on kiusallista mutta yritän ajatella positiivisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi