Katsovatko miehet sinua usein, kun liikut ihmisten ilmoilla?
Kommentit (46)
Eiköhän se ole aika normaalia miehiltä, että kiinnittävät naisiin huomiota ja päinvastoin. Muistakaapas tämä kun olette vihoissanne miehellenne tästä.
Mä en erityisen avonaisia vaatteita käytä kuin uimarannalla, mutta esimerkiksi korkokengät tuntuvat kiinnittävän monen miehen huomion. Työyhteisöni on melko miehinen, joten välillä tuntuu sille, että riittää kun on nainen, niin saa miehen huomion ;-)
Ihan kadulla ja kaupassakin huomaan, että jonkun katse kiinnittyy minuun.
En osaa sanoa, että olisiko huomio samanlaista jos pukeutuisin jotenkin homssuisesti tai en meikkaisi.
Baarissa sen sijaan minusta tuntuu, että minulla ei normaalia enempää vientiä ole. Tosin ehkä johtuu siitä, että kymmenen vuoden parisuhde ja silloin kuin käy, niin käyn aika isolla kaveriporukalla.
Tällä hetkellä valtava vauvamaha kerää kyllä kaikkien huomion tasapuolisesti sukupuoleen ja ikään katsomatta.
Olen 25-vuotias normaalivartaloinen lapseton nainen, naamasta, kropalta ja pukeutumiselta mielestäni aika perus kaupunkilaistaviksen näköinen. Toisinsanoen minun näköisiäni tulee vastaan jatkuvalla syötöllä, en ole mikään häikäisevä poikkeus. Ja koskaan en ole huomannut yhdenkään miehen katsovan minua. Ei minua kyllä tulla baareissakaan iskemään, vaikka naispuoliset kaverini kyllä sanovat minun olevan ihan nätti. Ehkä nuo vain yrittävät boostata itsetuntoani.
Jep, Tokoinrannan miehet huutelee minulle, ei enää muut
koska en pälyile ympärilleni ja katsele huomataanko minut. Olen yleensä liian omissa ajatuksissani. Saatan törmätä *humps* päin tuttua, enkä huomaa mitään. Olen ennenkin pohtinut, että pitäisi pitää silmänsä auki.... taidan olla epäkohtelias.