Katsovatko miehet sinua usein, kun liikut ihmisten ilmoilla?
Kommentit (46)
Siis hutsuksi en ole vielä koskaan pukeutunut, ei ole tyyliäni. Kyllä tämä minun seksikkyyteni enemmän sisäistä on kuin vaatteista ja meikeistä kiinni.
Olen palveluammatissa ja kun tapaan työn kautta varsinkin vanhempia 50+-miehiä, saan heistä välllä melkein maanvaivan ja tuossa yli 30 joukosta aina mukaan tulee muutama kahville pyytäjä. Olen joskus lähtenyt työn puolesta ja koskaan ei ole mitään sattunut, eikä edes ehdotettu, lähinnä olen kokenut olevani näyttelykappale, jonka seurassaolon halutaan kaverinkin näkevän. Mutta aina herrasmiesmäisesti.
Minkäs minä tyylilleni voin, enkä haluakaan. Tässäpäs kuljen kiloineni ja harmainen hiuksineni ja olen elämääni joka suhteessa tyytyväinen
Usein yritän jopa pukea peittävästi ja epänaisellisesti, mutta vaikutus on ollut lähes poikkeuksetta päinvastainen. Laittautuneena saan katseita, mutta mua ei juurikaan lähestytä.
Ihme juttu, en tajuu mistä johtuu.
jostain, tai onko ripsarit levinnyt tai onko vetskari auki tai muuta noloa vastaavaa..
Äskettäin kauppareissulla eräs vanhempi n. 45-50 komea mies katsoi pitkään ja minua alkoi jo vaivaamaan, että mitä tuijottaa ja katsoin sitä miestä jotenkin kysyvästi ja ymmällään, hymähti herttaisesti ja lähti pois.
Ja olen myös sellainen tavallinen ja kiireinen äiti-ihminen, en mikään tällätty ja kaunis.
Mieheni sanoo, että kun näki minut ensimmäisen kerran, ei voinut kääntää katsettaan pois. Olen kuulemma niin säkenöivä.
Välillä töissä on ahdistavaa, kun miehet tuijottavat. Punastuttaa. Kai siihen jossain vaiheessa tottuu tai sitten jossain vaiheessa ei ole enää niin paljon tuijoteltavaa ;).
ja istahin penkille, viereinen lady kääntyi katsomaan ja vastapäätä oleva mies, samoin viereisessä penkissä kaksi miestä ja yksi nainen tuijotti kuin oisin joku julkkis tms.
Minusta se on niin kiusallista kun en tiedä miksi minua tuijotetaan aina.
Minulla on korkokengät mutta en kyllä muuten pukeudu seksikkäästi.
tai vaihtoehtoisesti sen, että miehet katselevat pitkälti kaikkia naisia!
Oletteko tulleet myöskään ajatelleeksi, että usein ihmiset kaupassa ja missä vain vastaavat katseeseen ihan luonnostaan? Ette te voi huomata, miten paljon miehet teitä katselevat, jollette jatkuvasti itse pälyile heitä, jolloin he huomaavat teidän katseenne suunnan ja katsovat vastavuoroisesti takaisin?
Ei, eihän se sitä voi olla, te olette kaikki vaan niin hengästyttävän seksikkäitä, of course;D
Vierailija:
tai vaihtoehtoisesti sen, että miehet katselevat pitkälti kaikkia naisia!Oletteko tulleet myöskään ajatelleeksi, että usein ihmiset kaupassa ja missä vain vastaavat katseeseen ihan luonnostaan? Ette te voi huomata, miten paljon miehet teitä katselevat, jollette jatkuvasti itse pälyile heitä, jolloin he huomaavat teidän katseenne suunnan ja katsovat vastavuoroisesti takaisin?
Ei, eihän se sitä voi olla, te olette kaikki vaan niin hengästyttävän seksikkäitä, of course;D
Minä tiedän, että olen. Ja uskallan sen sanoa näin " ääneen" . Olen todella kaunis ja hehkeä. Mieheni on kommentoinut tästä tuijottelusta ja olen sitten alkanut huomaamaan sitä itsekin.
t: en nyt muista mikä numero olin...
eikä se haittaa, se imartelee minuakin. Hän on tosi pitkä ja tumma.
Joskus tietysti huomaa jonkun katsovan.
Nuorempana sitä kiinnitti erilailla tollasiin asioihin huomiota, ja kyllä ne silloin katsoivat, tosin mä katsoin itsekin ja otin ihan rohkeesti katsekontaktia myös.
paitti jos mietin niin eipä mua tuijotella kun olen Alepassa ostoksilla jumpasta tulossa naama hiestä märkänän ja meikit poskella.
olen melki kolmikymppinen äippä ja kyllä noita ihailijoita riittää. tiedä sitten mistä johtuu :) katseita tulee kaduilla, kaupassa, joka puolella. ei niitä voi olla huomaamatta kun osa kulkee jo telineitä päin kaupassa :) baarissa ollessa se onkin jo sitten hiukan tuskastuttavampaa. pokaajia riittää, mutta mua uskaltaa lähestyä vaan nuoremmat, hyvänäköiset kollit...
niin kuin miespuolinen ystäväni sanoi: osalla miehistä silmät pyörii kuin flipperissä pallot. lapsenkin kanssa liikkuessa saan katseita. no ei ne mihinkään johda, pientä flirttiä, mutta tekee hyvää tälle rikkirevitylle sielulle... ja omasta mielestäni en ole mitenkään erityinen ulkonäöltäni, mutta se on varmaan tämä mun koko pakkaus :)
mitä jos ne kattoo ja miettii että ompa siinä laitettu h...a.
Vaikka omasta mielestäni ihan nätti olen kolmekymppiseksi.
Vierailija:
mitä jos ne kattoo ja miettii että ompa siinä laitettu h...a.
olen kuitenkin 40+ nainen ja minua katsoo sekä nuoret miehet että vanhemmat miehet.
Yksi alle 30-vuotias mies sanoi minulle että on ihana katsoa kun nainen kävelee ryhdikkäänä ja reippain askelin, hymy kasvoilla.
Vierailija:
olen kuitenkin 40+ nainen ja minua katsoo sekä nuoret miehet että vanhemmat miehet.Yksi alle 30-vuotias mies sanoi minulle että on ihana katsoa kun nainen kävelee ryhdikkäänä ja reippain askelin, hymy kasvoilla.
En yhtään ihmettele että miehet katsovat silloin sinua.
en todellakaan pukeudu niukkoihin vaatteisiin vaan päälläni on farkut ja jokin paita, en meikkaa juuri koskaan.
samalla tavalla ne naiset mun mielestä katselee miehiä vai ettekö huomaa kun olette koukussa muiden kyyläämiseen kyylät!!!!kytätkää kytätkää!!!!!
samalla tavalla ne naiset mun mielestä katselee miehiä vai ettekö huomaa kun olette koukussa muiden kyyläämiseen kyylät !!!!kytätkää kytätkää !!!!!
mutta mun perse on yleensä miesten kiinnostuksen kohde..