Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KYÖSTI-NIMELLE TYTÖN VASTIKE??

Vierailija
18.12.2007 |

eli mikä olisi tytölle samantapainen nimi kun kyösti pojalle? Joku harvinainen ja hauska mutta kuitenkin perinteinen ja lyhyt.. kiitos jos vastailette

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin meilläpäin Kyösti on kunnon mustalaisnimi

Vierailija
2/16 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea, ihania kaneja!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyösti ja Ylva

Kyösti ja Suoma

Kyösti ja Lyyli

Kyösti ja Hulda

Kyösti ja Ottiliaana

Vierailija
4/16 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli eikäy mitkään kyöstiinat, mutta pitäsisi olla saman tyylinen. (eikä ole tulossa kenellekkään ihmiselle tai mitään että turhaa sielä hyittelette)

ap

Vierailija
5/16 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaiken maailman herttoja ja olgia ja helgoja miettinyt, mutta jotenkin ei vaan tunnu mikään kolahtavan. sylvi kuulostaa ihan kivalta kyllä.. Pitääpi katsella.. Ja lapsenkorvikkeelle tulee:) (koiran kokoselle kanille josta 17 vuotta haaveillu)

ap

Vierailija
6/16 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyösti ja Kylli

Kyösti ja Kerttu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/16 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaisa on parhaankaverini nimi, eikä muutenkaan oikeen tyylinen. Kylliä olen miettinyt myös mutta ei oikein kolahta. Muutenkin ehkä noi Koolla alkavat eivät iske. Ja melkein kaikissa kivoissa koolla alkavissa on ärrä sielä keskellä ja mun kieli ei siihen taivu..kiitos kuitenkin:)

ap

Vierailija
8/16 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä Alma ja Sylvi lemppareita.

Mutta onhan tässä aikaa, eikä ole niin vakavaa:) kunhan tylsyyttäni rupesin miettimään..

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/16 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerttu?

Vierailija
10/16 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alma ja Sylvi ovat loistavia. Ja KYösti, poikamme kummin nimi. Itse pidän paljon myös Silva - nimestä ja naapurin tyttö on Sylvia. Kyösti ja Kerttu tai Hertta voisi myös toimia, eikä vanha kunnon Terhikään olisi välttämättä paha. tai Tellervo. Ystävä miettii tytölleen nimeksi Elviä, tykkäätkö siitä? Toinen kastoi juuri tyttönsä Senjaksi, vanha, kaunis nimi sekin. Ja Saima ja INkeri ovat molemmat kivoja.



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/16 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyne

Tytti

Sirkku

Terttu

Raili

Vierailija
12/16 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon kauniita nimiä, mutta suurin osa löytyy tuttavapiiristä:) olikohan se 22 kun kyseli että miksi uros ja naaras. No vastauksena on yksinkertaisesti se, että leikattu uros, ja leikkaamaton naaras tulevat kanimaailmassa parhaiten toimeen. Uroksia ei voi pitää yhdessä, ja naaraatki saattavat tapella, enkä kahta naarasta muutenkaan halua. Eli siis uros kastroidaan(pallit veks) eli ei ole tarkoituksena hankkia pentuja. Mutta kiitos kaikille ehdotuksista..näillä päästään jo pitkälle:)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/16 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eetla

Airikki

Vierailija
14/16 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten olisi Alina? Sopisi hyvin Kyöstin kaveriksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/16 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyösti ja kaisa

Vierailija
16/16 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyösti ja Kaija

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän