Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koira lentokoneessa, kokemuksia? Uskaltaako ottaa mukaan vai onko koiralle liian rankkaa?

Vierailija
11.12.2007 |

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/36 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ottaisi. On varmasti kamala kokemus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamaksi viikoksi tai lyhyemmäksi ajaksi en ottaisi koiraa mukaan, yli vuodeksi (esim. ulkomaille muuton yhteydessä) koira saisi lentää ruumassa.

Vierailija
4/36 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muita matkustusvaihtoehtoja?

Vierailija
5/36 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pissaa ja kakkaa sinne kuljetushäkkiin/koppiin kun pelkäävät niin paljon, näin kertoi eräs tuttava, joka kuormaa tavaraa lentokoneen ruumaan.

Vierailija
6/36 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Muutamaksi viikoksi tai lyhyemmäksi ajaksi en ottaisi koiraa mukaan, yli vuodeksi (esim. ulkomaille muuton yhteydessä) koira saisi lentää ruumassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/36 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


en ottaisi. On varmasti kamala kokemus.

Tarkkojen määräysten mukainen häkki pitää olla omasta takaa ja pelkkä koiran lentolippu maksaa samaa luokkaa kuin ihmisen (kilohinta ;)).

Viisi tuntia on vieläpä todella pitkä aika koneen ruumassa +lastaamiset ja muut odottelut päälle.

Kuinka kauan olisitte määräpaikassa? Jos olette menossa pidemmäksi aikaa (=useita kuukausia) niin sitten saattaisin teinä harkita koiran ottamista mukaan (jos ei luotettavaa ja koiralle tuttua hoitajaa siksi aikaa kotimaasta saisi), mutta muuten en missään tapauksessa.

Vierailija
8/36 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kyse olisi siis useista vuosista, ottaisin ehdottomasti koiran mukaan mikäli se ei olisi vanha ja/tai sairas (teillä on hyvä että äitisi voisi ottaa sen) ja mikäli tuleva asuinpaikka olisi hyvä myös koiralle. Mutta ottaisin siis mukaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/36 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhaa koiraa en pistäisi lentämään missään tapauksessa. Ymmärtääkseni on todella stressaava kokemus lähes kaikille koirille. Vain paatuneet kehäkoirat ovat siihen tottuneet jos nekään.

Vierailija
10/36 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö auta, jos hankkii todistuksia sieltä sun täältä? (Tarkoitan, että onko kertakaikkisen kiellettyä mennä muuten kuin lentämällä, vai onko vaan pahuksen hankalaa?)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/36 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välitä vaikka maksaa paljon, pääasia olisi saada se turvallisesti perille.

ap

Vierailija:


Vierailija:


en ottaisi. On varmasti kamala kokemus.

Tarkkojen määräysten mukainen häkki pitää olla omasta takaa ja pelkkä koiran lentolippu maksaa samaa luokkaa kuin ihmisen (kilohinta ;)).

Viisi tuntia on vieläpä todella pitkä aika koneen ruumassa +lastaamiset ja muut odottelut päälle.

Kuinka kauan olisitte määräpaikassa? Jos olette menossa pidemmäksi aikaa (=useita kuukausia) niin sitten saattaisin teinä harkita koiran ottamista mukaan (jos ei luotettavaa ja koiralle tuttua hoitajaa siksi aikaa kotimaasta saisi), mutta muuten en missään tapauksessa.

Vierailija
12/36 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Eikö auta, jos hankkii todistuksia sieltä sun täältä? (Tarkoitan, että onko kertakaikkisen kiellettyä mennä muuten kuin lentämällä, vai onko vaan pahuksen hankalaa?)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/36 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on niin kamalaa katsottavaa ennen ja jälkeen. jotkut kuulema jopa " huumaa" koiriaan eli antavat rauhoittavia että menisi matka paremmin.



Kaverini mielestä koira ruumassa ja häkissä on suoraan verrannollista kidutukseen.

Vierailija
14/36 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


on niin kamalaa katsottavaa ennen ja jälkeen. jotkut kuulema jopa " huumaa" koiriaan eli antavat rauhoittavia että menisi matka paremmin.

Kaverini mielestä koira ruumassa ja häkissä on suoraan verrannollista kidutukseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/36 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyhän siellä ihmiset nykyään koirineen koiranäyttelyissä manner-Euroopasta ja ihan autolla menevät.

Vierailija
16/36 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


on niin kamalaa katsottavaa ennen ja jälkeen. jotkut kuulema jopa " huumaa" koiriaan eli antavat rauhoittavia että menisi matka paremmin.

Vierailija
17/36 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen parasta ajatellaan? Toisissa tilanteissa se on oikein, toisissa ei. Rauhoittavia käytetään myös eroahdistuksen hoitoon. Laumaeläin elelee päivät yksinään ja se pistetään lääkkeillä aisoihin tai häkkiin, etteivät naapurit häiriinny.

Vierailija
18/36 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mitenkään mahdollista, niin vie vanha kaverisi muuten kuin lentäen maahan. Vai olisiko niin pieni, ettei tarvitsisi ruumaan laittaa?

Vierailija
19/36 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä tapauksessa ap, koiran saa laittaa ainoastaan rahtikoneella sinne, eivät hyväksy normaali reittilennolla ruumassa matkustavaa koiraa vaan tosiaan pelkästään rahtikoneella ja muistaakseni englannissa on 3kk karanteeni.

Vierailija
20/36 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ansiosta matkat meni hyvin ja jokusen aikaa niitä popsittuaan, aina matka kesti yli 3 tuntia, niin kokeiltiin ilman lääkettä ja hyvin alkoi meneen matkat

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä