Lue keskustelun säännöt.
Onko teidän mielestä sopiva sellainen, että lapsi on noin puolet valveilla olo ajastaan päiväkodissa ja puolet kotona?
Kommentit (3)
on kotona ja kuinka paljon hoidossa työpäivinä? Mikä on suhdeluku, kun meillä sen on suunniteltu olevan noin 50:50.
Mikä on yleisintä?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kysytkö minulta?
Tarkoitan siis käytännössä sitä, että jos lapsi valvoo vuorokaudessa vaikkapa 12 tuntia, niin miten paljon hän siitä ajasta on päiväkodissa ja miten paljon kotona. Meillä noin 50:50, eli noin kuusi valveilla olo tuntia päiväkodissa ja kuusi kotona.
ap
teidän työpäivien pituudesta.
En mä ainakaan ole koskaan voinut ajoittaa työpäivää noin