Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi miten tyhmiä naapureita!

Vierailija
26.12.2007 |

Vieläkin kuusen kynttilät päällä ja jouluvalot ikkunassa. Eukko lähti ostamaan lisää perunalaatikkoa! Äly hoi..Joulu meni jo kaks päivää sitten..Meillä ei ainakaan joululaulut soi...naapurissa nekin raikaa..

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on edelleen pyhä. Huomenna on välipäivä, JOULUJEN välipäivä.

Vierailija
2/12 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänäänhän on vasta 2. joulupäivä, ja joulu kestää loppiaiseen saakka.

Taidat ap olla sellainen juntti, joka ajattelee, että joulu on vain jouluaatto...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin tässä tapauksessa, huono jopa provoksi.

Vierailija
4/12 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja laatikot on varmasti kaupasta loppu--suomessa joulu on aattona...

Vierailija
5/12 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vitun tyhmiä lahjojakin sai.

Vierailija
6/12 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulle mussukka kun niitä laatikoita myydään vielä alessa pitkälle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/12 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joille joulu on vain aatto, eikä itse joulupäivät enää ole joulua?

Monissa maissa aatto on arkipäivä, ja joulupäivä (nimensä mukaisesti) on vasineinen juhlapäivä.

Vai vietetäänkö syntymäpäiviäkin ap:n perheessä päivää ennen, siis aattona?

Vierailija
8/12 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on kyllä toinen joulupäivä.



Se että aattona jaetaan lahjat, ei muuta sitä mihinkään. Nyt on vielä joulu ja sillä hyvä.





Ap, sä olet typerä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marttyyrinä ja otsa rypyssä väänti ukolle ja lapsilleen hikisesti jouluruoat ym ja heti seuraavana päivänä avs viskipullon ja vetäs naamaan, Jippii, joulu ohi!

Vierailija
10/12 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä aatto on hässäkkää pukkeineen ja vieraineen ja joulu kunnolla alkaa, vasta aattoiltana...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruotsinkielisillä nuutinpäivään.



Eli ap:kin voisit kipaista hakemaan vaikka perunalaatikkoa kaupasta sen sijaan, että kyttäät naapuriasi.



Tule sitten valittamaan, jos ne jouluvalot vilkkuu vielä pääsiäisenäkin.

Vierailija
12/12 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eipä tuo minua haitannut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi