Lue keskustelun säännöt.
Kirjaudutaanko sinne facebookiin omalla nimellä ja naamalla?
Kommentit (2)
Kukaan ei tunnistaisi, eikä ystäviäkään saisi. Kuvan voi jättää pois tai laittaa jonkun sellaisen kuvan, josta ei kauhean helposti tunnista. Kaikki tietosi voit piilottaa ulkopuolisilta. Ja senkin voit määritellä mitä tietoja kenellekin ystävälle näytät.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Voit myös määritellä et näkyvätkö tietosi kaikille vai vain ystäville.