Lue keskustelun säännöt.
Apua! Kellään mitään tietoa, mistä voisi saada lapselle (7v.) nyrkkeilysäkin ja hanskat joululahjaksi.
05.11.2007 |
Lapsi toivoo pukilta kaikkein eniten omaa nyrkkeilysäkkiä, joka kiinnitettäisiin kattoon, ja jota hän saisi mäiskiä. Tavallaan ihan hyvä ideakin; pääseepähän purkamaan höyryjä kun höyryttää, ei tarvitse riehua. Myydäänköhän missään normaalia pienempiä - siis lasten - nyrkkeilysäkkejä? Kellään mitään tietoa asiasta?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Muistaakseni Prisma mainosti just hiljattain säkkejä aikuisille ja lapsille.