Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Avioliitossa lapsettomuutta, yhden illan suhteesta raskaus, kertoako ?
Kommentit (4)
Älä kerro, jos ei ole ihan pakko. Se todellakin sotkee kaiken =/
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En kertoisi yhden illan jutusta ollenkaan, jos olette vielä yhdessä. Jos ette, niin kertoisin.
Itsekin tulin samalla tavalla raskaaksi, tosin olimme jo eroamassa.
salaisuuden koko ikäsi!!!!!
jos valitset miehesi lapsen isäksi, niin asia olkoon niin. piste.
Alue: Aihe vapaa
Vaimon kanssa täällä asiaa jo puitiin.