Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jouluruoat leivinuunissa - APUA kaivataan!

Vierailija
17.12.2007 |

Antaisitteko vinkkejä ja ohjeita jouluruokien valmistamiseen leivinuunissa. Esim. imelletty perunalaatikko - voiko leivinuunia käyttää jotenkin hyväksi jo imellyttämisvaoiheessa?



Missä lämmössä laatikot paistetaan?



Entä miten kinkku valmistetaan leivinuunissa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kun ensin poltat siellä niitä puita läjän ja sitten kun ovat palaneet, niin odottelet että uuni jäähtyy hieman, ei sitten pinnat pala laatikoista. :)

Vierailija
2/4 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä tavalla uunissa pysyy paremmin lämpö. JOs lämmität kylmän uunin lämpö laskee nopeammin. Kannattaa myös suunnitella paistojärjestys etukäteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kaipaisin omakohtaisia kokemuksia esim. juuri tuosta paistojärjestyksestä. Miten olette itse tehneet? Kaikki vinkin tervetulleita, en ole koskaan itse tehnyt.

Vierailija
4/4 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta imelletystä perunalaatikosta sen verran, että mä imellytän (äidin neuvosta) laatikot pakastimessa. Eli teen perunalaatikon viikkoa-paria ennen, laitan raakana pakastimeen ja sitten paistan lähempänä joulua.