Lue keskustelun säännöt.
Jokin ruoka välipäiviksi isommalle porukalle?
17.12.2007 |
Jouluruuista jo saatu sitten kyllikseen, voisin varmaan tehdä jotain " aivan muuta" siinä yhtenä välipäivänä. Vierailulle tulossa sukulaisia. Oisko esim. jotain aurajuustoa käyttävää laatikkoruokaa olemassa?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla