Lue keskustelun säännöt.
Kellä käytössä Obh Nordica Chilli tehosekoitin?
25.12.2007 |
Minä sain tuon joululahjaksi ja tuossa sekoittimessa on kannessa pieni porattu reikä. Kuuluukohan olla tuollainen kun kuvissa kansi ehjä? Että meneekö tämä takuukorjaukseen heti...
Kommentit (2)
En halunnut mitään isoa möhköä tuohon pöydälle.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
eli huono.
aika pihi lahjan antaja...