Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lähihoitajat on usein niin rumia?

Vierailija
10.07.2006 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onkohan joku kaunis, mukava ja seksikäs lähihoitaja vienyt sulta miehen kun haukut lähihoitajia, taitaa noi kaikki lähihoitaja mollaus viestit olla sulta.

Vierailija
2/4 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuh aah täälä ap sun mies ooh aah T;lähäri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Ja onkohan joku kaunis, mukava ja seksikäs lähihoitaja vienyt sulta miehen kun haukut lähihoitajia, taitaa noi kaikki lähihoitaja mollaus viestit olla sulta.

Vierailija
4/4 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa niitä " rumia" olla joka ammateissa.. ja mikä on ruma..hmm...aika vaikee kysymys kun kaikillahan on oma maku=) ha,haa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi