Lue keskustelun säännöt.
Mitä mieltä nimestä NIKO? Mielleyhtymiä?
Kommentit (3)
Mutta K:lla kirjoitettuna ok, C:llä kirjoitettuna perseestä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
se meidän luokan ääliö, joka kirjoitti haalareihinsa " Porn star" , eikä päässyt pintis-puolta läpi viidessäkään vuodessa...
typerästi kommentoi.