Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
85% lähihoitajista on juntteja
Kommentit (3)
siis lähihoitajia itse olet katkera sellanne? Ei voi olla totta : )))))))))))))
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ma veikkaisin, etta yo-pohjalta lahihoitajaksi kouluttautuneet ei ole ihan niin juntteja! Eika esim. akateemisuus poista juntteutta, olen tavannut niin monta dippainsinoorijunttia ettei tosikaan, mun mielesta teekkarit ne vasta juntteja onkin! :)
Alue: Aihe vapaa
BUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH