Lue keskustelun säännöt.
Onpa ihana tämä suomen talvi!1 Kävin ostamassa näin
Kommentit (3)
mutta kyllä nyt on sellainen fiilis, että olisi syyskuu.
Niin ja kengistä. Meillä ei lapsella ole ikinä käytetty kumisaappaita, nuo goret on niin käteviä. ( :
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ne oli viime talvenakin käytössä tammikuuhun asti. Ja saa hyppiä syvissäkin lätäköissä vapaasti.
mutten viitsi pilata niitä tuolla vesilammikkoilmassa